Col·legi Santa Mònica

Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 3 de novembre del 2010

Microsoft Word

Bon dia,

tornam a començar amb el funcionament d'aquest bloc, i ho fem amb uns canvis que ha triat la majoria de vosaltres. Aquest canvis és que a partir d'ara el que no tingui un compte google no podrà comentar el que anam publicant. Més envant podreu ser vosaltre mateixos els que podreu penjar informació a aquest bloc.

El que hem anat treballant fins ara és el Microsoft Word a través d'un horari lectiu on hem aprofitat per organitzar-nos. Ara seguirem treballant el Word a través de dictats i passant apunts de l'assignatura de Llengua Catalana.

Esper que anem aprenent i que aquest espai sigui de respecte constant.

Fins la pròxima.

Salutacions.

51 comentaris:

  1. Na Isabel i na Nerea et saludam .A nosaltres ens ha agradat tot el que em fet fins ara ,i que sigui així de divertit durant tot l' any .

    Una abraçada a tots i a totes .

    ISABEL I NEREA .

    ResponElimina
  2. Hola hemos aprendido muchas cosas divertidas. Nos a gustado mucho el horario y la mecanografia. Eperamos que agamos mas cosas asi gracias por todo Marga sancho mateos

    ResponElimina
  3. hola bon dia som na loli i na esperanza volem que es curs vos vagi molt be i que es informatica os el passeu molt bé i que a noltros ens a agradat molt el que hem fet a informàtica per ara.

    ResponElimina
  4. Hola som en Miguel Simó i na Marta Siquier:
    Vàrem començar amb l'horari i varem poder aprendre a utilitzar el microshoft word i a fer l'horari per dur una organització millor.
    L'altre dia varem fer un dictat.Mos va agradar molt i així varem poder fer menys faltes d'ortografía i fixarmos millor.
    Una besada i fins un altre.
    ADEU

    ResponElimina
  5. Hola bon dia

    mos a agradat molt lo que en Llorenç nos ensenya.
    Encara que algunes coses no le pillam ¡¡¡¡¡¡

    Volem que siguis es nostre professor sempre


    Les vostre compis Paula y Auba

    ResponElimina
  6. HOLA BON DIA A TOTS Que tal vos va tot esper que be sort per l'exàmen d'avui.Jo trob que les classeas de informàtica son divertides buenom'en vaig.AlGUNS PER FAVOR DONAUME EL VOSTRE CORREU ELECTRONIC (ALEX FLUIXÀ,MIQUEL SIMO,ADRIAN,MATEU....ADEU ATOTS

    ResponElimina
  7. Hola les classes que hem fet fins ara m'han agradat perqué han estat divertides i a més en Llorenç ens ha ensenyat moltes coses

    ResponElimina
  8. M'agrada molt la informàtica i jo trob que amb tu Llorenç podem aprendre moltes coses i estic molt contenta amb les classes.

    ResponElimina
  9. hola a tots m'agraden molt les classes d'informatica esper que sempre sigui aixi adew :)

    ResponElimina
  10. hola,la classe de avui es molt bona i m'ha agradat!

    ResponElimina
  11. M'ha agradat molt el curs de mecanografia.
    Perquè ara escric molt ràpid i millor.

    ResponElimina
  12. HOLA
    ME HAN ENCANTADO LAS CLASES HASTA AHORA HAN SIDO MUY DIVERTIDAS Y NO HAN SIDO DIFICILES.
    ME HA ENCANTADO HACER UN HORARIO.

    ResponElimina
  13. Hola este año nos lo estamos pasando mejor que el anterior estamos aprendiendo mas cosas en el ordenador.. ANDRÉS y MARINA

    ResponElimina
  14. bon dia a tots m'ha encantat ses classes de avui i esper que sigueix asi

    ResponElimina
  15. estic molt contenta de les classes....

    ResponElimina
  16. Hola a tots,menos mal que ja podem escriure comentaris!

    ResponElimina
  17. Desde casa escric aquest comentari,i com aquesta classe d'avui ha sigut molt bona votaré "m'ha agradat molt"

    Adéu!! ;)

    ResponElimina
  18. ¡La clase que he hecho esta tarde me ha gustado mucho! Me lo he pasado muy bien.El dictado ha sido una manera de aprender y pasarnoslo bien

    ResponElimina
  19. estic molt contenta de poder tornar a fer comentaris...
    avui hem après a poder escriure comentaris
    La classe d'avui m'agradat molt!

    ResponElimina
  20. Hola m'agrada a tornar escriure comentaris! :D

    ResponElimina
  21. Holaaa!!!,las clases de informatica de 6º me han gustado mas que las de 5 º para abajo.En las clases anteriores de informatica Llorenç nos enseño ha hacer un horario bien echo,nos enseño a crear una cuenta gmail y nos lo pasamos muy bien.Hasta otro dia.
    Noelia & Miguel

    ResponElimina
  22. aquestes clases han sigut bastant entretengudes i bastant interessamts per aprende informatica
    a escriure rapid fer blogs aprendre a fer horaris
    aprende a manetjar es google i el internet

    ResponElimina
  23. ¡HOLA!estic molt contenta de tornar a escriu en aquest bloc.Quan vaig saber que no podia escriure en el bloc me vaig posar molt trista.Pero bueno hara estic bé.
    UN BESO PER TOTS!!!.

    ResponElimina
  24. siiiiiiiiiiiiiiiiiiii podem escriure estic molt comtenta

    ResponElimina
  25. Hola Alexia!!

    Com t'ha anat el curs de mecanografia?
    A jo bé,però na Sofía,encara escriu moooooooooolt
    mes mijor que jo,esper arribar a escriure com
    ella!! :)

    Adeu a tots els que mirin aquest comentari!!:):D

    ResponElimina
  26. a jo m'en va molt bé gracies

    ResponElimina
  27. Jo volia dir en n'en Llorenç que ja me he pogut crear un gmail i estic molt contenta .

    GRACIES .
    Fins la pròxima .

    ResponElimina
  28. Hola hemos aprendido muchas cosas divertidas. Nos a gustado mucho el horario y la mecanografia. Espero que hagamos mas cosas asi. GRACIAS!

    ResponElimina
  29. Hola bon dia m'agradat molt sa clase hem aprengut a utilitzar microsoft world i a fer un horari en microsoft world.ADEU.

    ResponElimina
  30. Hola! Estic content per què s'ha obert el blog. També m'ha agradat l'idea de practicar els dictats en Microsoft Word. Gràcies, adèu

    ResponElimina
  31. Hola som en Toni Bennasar i estic amb na Fran que em mostra com funciona el blog.

    ResponElimina
  32. ¡HOLA! ara os contaré un poc de la pel.licula
    FACEBOOCK.Trata de un comerciant que volia tenir una at.lota i va crear la red social Faceboock per coneixer a una persona i tenir novia.
    El faceboock es una xarxa que està conectada a to el món.

    ResponElimina
  33. Mar Vidal
    Hola,fins ara m'encanten ses classes,em aprés
    molt de coses que no haviem aprés fins ara.

    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  34. lo que feim es molt divertit gracies Llorenç

    ResponElimina
  35. Llorenç esper que te tenguem molt de temps com a professor de informatica

    ResponElimina
  36. Si, aprenem moooolt, a fer contes, a escriure be,
    a fer WORDS.....i moltes coses més que queden!!!

    ResponElimina
  37. hola m'agrada molt perque puc escriure amb l'ordinador i aixó m'encanta
    adeu.

    ResponElimina
  38. A mi el curs de mecanografia m'ha servit molt esper que a voltros també.

    ResponElimina
  39. la entrada anterior la he borrat perquè hacia posat crus i no curs.

    ResponElimina
  40. la entrada anterior la he borrat perquè hacia posat crus i no curs.

    ResponElimina
  41. Per què ho has escrit dues vegades?
    Llorenç,una cosa,ara el blog es molt millor,hi ha un calendari per mirar els deures,feim debats o deim lo que ens agrada...Però ara TU ja no escrius tant ni dones la teva opinió.
    Adeu,fins dema a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina