Col·legi Santa Mònica

Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 23 de desembre del 2010

Primer trimestre

Ara que arriben les festes de nadal, esper que tots i totes passeu molt bones festes amb bona companyia, estudieu una mica, carregueu piles per afrontar el segon trimestre amb moltes més forçes.

Després d'aquest primer trimer trimestre, considera que l'avaluació que en puc fer és molt positiva, ja que heu posat molt interés i predisposició per aprendre a a través de la informàtica.

Hem après a cercar informació per un cercador, publicar comentaris al bloc, obrir-nos una conta gmail i enviar-nos un e-mail, fer un horari i treballar els hàbits d'estudi, fer dictats a través del word, inventar-nos un conte a partir d'unes paraules (queda pendent acabar-ho) i fer una postal o una tarjeta amb el publisher, entre moltes d'altres coses.

La meva més sincera enhorabona a totes i tots. Esper que torneu amb tantes ganes per aprendre.

Molts d'anys i feliç any nou.

P.D. Pensau a demanar un pendrive als reis mags.

6 comentaris:

  1. Molts d'anys a tots!disfrutau les festes, descansau i llegiu un poquet. Una besada a tots i a totes, a veure si els Reis es porten bé!!
    Bon Nadal!

    ResponElimina
  2. molts d'anys ¡qe passeu un bon feliç 2011 .


    BON NADAL !

    ResponElimina
  3. molts d'anys jo ya he demanat el pendrive.
    feliç 2011.

    ResponElimina
  4. MAR VIDAL 6E

    Molts d'anys a tots!,esper que demà els Reis vos
    duguin molts regals(incluid el pendrive),ya
    que queda poc per començar l'escola,vos desig les millors vacances de nadal.

    BON NADAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola a tots ja se que es molt tard per escriure pero esque no vaig tenir temps,be.Esper que hageu passat unes bones festes i que vos hagin duit molts de regals,a jo unes de les coses que m'han duit es el pendrife,i a vosaltres?
    Adeu

    ResponElimina
  6. Hola a tots a jo no m'han duit el pendrive els reis mags però de totes maneres el tenc esper que hagueu passat unes bones festes ADEUUUUUU.

    ResponElimina